2 Nisan 2010 Cuma

Farkında mısınız?


Vize Haftası

Finaller gibi gümbür gümbür değil de daha sinsi sinsi gelir bu vize haftası havaların ısınması ile aynı zamana denk gelir hemen hemen sıcak havayı görüp coşan üniversiteli heyecanını dizginlemek zorunda kalır yoksa sonunun pek iç açıcı olmayacağını bilir,aslında bilmek zorundadır.T.Ü de iki hafta süren bu zaman dilimine girmeden önce öğrenci milleti afallar not toplama telaşına düşer fotokopiciler önünde uzun sıralar oluşur dönen muhabbetler de 'napıcaz ya?,bi sınav haftası çalışıyoruz bari doğru düzgün çalışalım,ay hiç çalışasım yok ama yaa,sen notu kimden aldın sende şu var mı ben sana şu notu vereyim sen bana şunu ver...'bıla bıla bıla...

Öyle yada böyle gelir çatar bu hafta ve...;
insanı ilişkiler zayıflar,saç sakal karışır,kızlar bakımsızlaşır,sigara kola kahve tüketimi artar,cafeler boş kalır,çalışkan arkadaşlar daha bir çok aranılır yeri gelir danışılır peşinde koşulur,stres arttıkça saçmalamalar başlar,sıkıntıya dayalı sivilceler oluşur,ders masası ile yakın ilişkiler kurulur sandalyeye olan bağımlılık artar,uykuya dayanabilme yeteneği gitgide düşer hatta ders çalışmamak için uykunun ne kadar dayanılmaz noktaya geldiğini düşünülür normalde hiç yatılmayan saatte yatılır,arkadaşlar çalışıp çalmadığı sorulan mesajlar yazılır o da çalışmıyorsa daha bir rahat çalışmamaya devam edilir,anne baba daha sık aranır ders çalışmanın zorluğu bölümün hiç kolay olmadığı anlatılır,vizeler bitsin şunu yapalım diye planlar kurulur vs..vs...

Anlayacağınız üzere böyle bir haftaya doğru emin olmayan adımlarla ilerliyorum istemeye istemeye.Benim gibi sınav haftası yaklaşan arkadaşlara sabır ve zihin açıklığı diliyorum:) bu süre içerisinde kendinize dikkat edin zira mazeret sınavları da can yakıyormuş..Herkese kolay gelsin dileklerimle beraber son olarak artık günlerimi geçireceğim masamı paylaşıyorum sizlere..ben gidiyorum masamdayım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder